Τα χαρακτηριστικά εκείνα που έχουν επιτρέψει στην KONVA να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές αλλά και την έμφαση που δίνει η εταιρεία στην ποιότητα των προϊόντων της, καλύπτοντας ταυτόχρονα τις ανάγκες της αγοράς, αναδεικνύει η κα Γιάννα Τζίκα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Κονσερβοποιίας Βορείου Αιγαίου.
– Η εταιρεία σας διαγράφει μια δυναμική πορεία 100 και πλέον ετών. Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες πίσω από αυτήν την επιτυχία;
Οι βασικοί άξονες που δίνουν διάρκεια σε μια εταιρεία είναι οι αξίες που πρεσβεύει με συνέπεια, η δέσμευση των ανθρώπων της και ο διαχρονικός προσανατολισμός της στην ποιότητα και την καινοτομία. Η επιχειρηματική ηθική η οποία διέπει τις συνεργασίες της KONVA από τη μέρα ίδρυσής της είναι μια αδιαπραγμάτευτη αξία που μεταφέρεται από γενιά σε γενιά. Ξεκινά από τον σεβασμό στους καταναλωτές μας, τους συνεργάτες μας, τους ανθρώπους μας αλλά και τις πρώτες ύλες που επιλέγουμε για τα προϊόντα μας, είναι στο DNA μας. Ο ανθρώπινος παράγοντας για εμάς ήταν πάντα στο επίκεντρο. Οι άνθρωποί μας, στην πλειοψηφία τους είναι μαζί μας για δεκαετίες, μεγαλώνουν με την KONVA και είναι και προσωπικό τους στοίχημα η ευημερία της εταιρείας. Όσον αφορά την ποιότητα και την καινοτομία, προσπαθούμε εδώ και χρόνια να αποτελούμε τον οδηγό των εξελίξεων στο σύνολο της κατηγορίας τυποποιημένων ψαρικών ανοίγοντας νέες υποκατηγορίες, προσελκύοντας νέους καταναλωτές, προσφέροντας υπεραξία και μακροπρόθεσμη ασφάλεια στους συνεργάτες μας, καταφέρνοντας να γίνουμε leader στην κατηγορία. Οι Έλληνες αγαπάμε το ψάρι και έχουμε εμπλουτίσει την απόλαυσή του μέσα από τις προτάσεις μας.
– H KONBA παράγει προϊόντα υψηλής ποιότητας. Με ποιο τρόπο διασφαλίζετε την τήρηση υψηλών ποιοτικών standards;
Μετά από τη μακρόχρονη παρουσία μας στην αγορά, μπορούμε να πούμε πως έχουμε χτίσει ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας. Μας “βάζουν” καθημερινά στο σπίτι τους, μας “παίρνουν” μαζί στις εκδρομές τους, στην εργασία τους. Δεν θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε αυτήν τη σχέση εμπιστοσύνης χωρίς ποιοτικά προϊόντα, το οποίο είναι ίσως η πρώτη μας προτεραιότητα. Αλλωστε, ο κύριος λόγος που ιδρύσαμε την πρότυπη παραγωγική μας μονάδα στο Κιλκίς ήταν ο έλεγχος και η διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων, σε σχέση με μια εμπορική εταιρεία. Η επένδυσή μας στον ποιοτικό έλεγχο είναι πολύ υψηλή, διασφαλίζοντας διεθνείς πιστοποιήσεις που αγγίζουν το 100%.
– Ποια είναι η σημασία της κοινωνικής ευθύνης για την εταιρεία σας;
Όταν αποτελείς κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, η κοινωνική ευθύνη είναι χρέος σου, όχι απλά εταιρική προτεραιότητα. Απασχολούμε σχεδόν 300 άτομα, η πλειοψηφία των οποίων εργάζονται στην παραγωγική μας μονάδα. Είναι ευθύνη μας να αισθάνονται ασφάλεια και προοπτική. Φροντίζουμε να είμαστε κοντά στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόμαστε και τις οικογένειες τους, αλλά και με την τοπική κοινωνία του Κιλκίς όπου βρίσκεται η βάση μας. Συμμετέχουμε ενεργά σε δράσεις που αφορούν την κλιματική αλλαγή και την προστασία του περιβάλλοντος. Το τι συμβαίνει στον πλανήτη και στην κοινωνία μας αφορά όλους και έτσι η ΚΟΝΒΑ δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
– Τα τελευταία χρόνια η ΚΟΝΒΑ έχει λανσάρει αρκετά νέα προϊόντα. Ποια είναι η στρατηγική πίσω από αυτήν την κίνηση;
Οι περισσότερες αποφάσεις μας έχουν τη σφραγίδα ενδελεχών ποιοτικών ερευνών που αναδεικνύουν τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Προσπαθούμε πάντα να βρισκόμαστε σε μια “συνομιλία” με τους καταναλωτές μας και τις ανάγκες τους, έτσι ώστε να είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε το αντίστοιχο προϊόν και να βελτιώσουμε την εμπειρία του καταναλωτή μας. Αυτό άλλωστε περιμένουν από ένα Brand σαν την TRATA.
Δεν μας ενδιαφέρει απλώς να δεσμεύουμε ακόμη μια θέση στα ράφια του λιανεμπορίου με προϊόντα που δεν έχουν κάτι να “πουν” και ίσως να δυσκολεύουν και τον καταναλωτή ως προς το τι θα επιλέξει. Λανσάρουμε κωδικούς που θα προσφέρουν υπεραξία στο λιανεμπόριο και κυρίως θα μεγαλώσουν την κατηγορία στο σύνολό της. Παρουσιάσαμε μια ολοκληρωμένη σειρά pocket, τόνων, σαλατών, σολομών, θαλασσινών. Η σειρά αυτή άλλαξε τα δεδομένα σε εγχώριο επίπεδο, προσέλκυσε νέους καταναλωτές στην κατηγορία και έφερε σημαντικό και αναγκαίο τζίρο στο λιανεμπόριο έχοντας πολύ αισιόδοξα περιθώρια ανάπτυξης. Πρόσφατα, διάβασα ότι ο τόνος σε φάκελο είναι μια από τις πιο ανερχόμενες κατηγορίες σε παγκόσμιο επίπεδο, οπότε πετύχαμε τον σκοπό μας που είναι να “διαβάσουμε” την αγορά και να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας μια εναλλακτική επιλογή και μια νέα χρήση ενός αγαπημένου προϊόντος.
Φέτος λανσάρουμε τη σειρά High protein meals. Έχουμε την ευτυχία να δραστηριοποιούμαστε σε μία από τις πιο υγιεινές και πρωτεϊνούχες κατηγορίες, δεν θα μπορούσαμε να μην δημιουργήσουμε ένα θρεπτικό meal υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη που να απευθύνεται στο όλο και αυξανόμενο κοινό που δημιουργείται. Επίσης, φέτος για πρώτη φορά λανσάρουμε, υπό το Brand FLOKOS, την low price every day σειρά τόνων και σαλάτας, θέλοντας να συνδέσουμε τη νοσταλγία και την εμπιστοσύνη που συνοδεύει το Brand Flokos εδώ και 50 χρόνια, με τις ανάγκες του δοκιμαζόμενου από την ακρίβεια Έλληνα καταναλωτή. Η ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήσαμε ανέδειξε ότι ο καταναλωτής ψαριού δεν αισθάνεται επιβράβευση καταφεύγοντας στην ιδιωτική ετικέτα, παρ’ όλα αυτά το κάνει γιατί είναι heavy user και έχει limited out of pocket ή δεν προβαίνει σε αγορά αν δεν βρει το αγαπημένο του brand σε promo.
Αυτήν την ανάγκη έρχεται να καλύψει ολιστικά ο Flokos, αποτελώντας ένα σύνορο ανάμεσα στα PL και τα επώνυμα προϊόντα, επιβραβεύοντας τον καταναλωτή κάθε μέρα και επιτρέποντας στο λιανεμπόριο να μην χάνει ούτε μια χεριά από το traffic που ο καθένας έχει στην κατηγορία του.
Πηγή: https://www.capital.gr/